Komoly árzuhanást produkáltak Európa legnagyobb piacán a használt villanyautók
Úgy tűnik, véget ért az időszak, hogy szinte bármilyen áron elvitték a fiatalabb használt autókat.
Úgy tűnik, véget ért az időszak, hogy szinte bármilyen áron elvitték a fiatalabb használt autókat.
A csökkenő reálkereset és a magas hitelkamatok is a piac ellen dolgoznak.
Nagyon nem mindegy adott esetben, hogy valaki Hamburg vagy Saarbrücken környékén vadászik autókra.
A szuperritka olasz sportkocsi egészen a 80-as évek közepéig tekeri vissza az idő kerekét.
Nem, ez a régi BMW nem az erőfitogtatásról vagy a polgárpukkasztásról szól, és éppen emiatt sokaknál azonnal betalálhat.
Új gazdára vár a 10 évvel ezelőtt debütált, Leonardo DiCaprio nevével fémjelzett hollywoodi film szemrevaló Countach szupersportkocsija.
Szinte kimeríthetetlen forrásnak tűnik a hatvanmillió járművével a legnagyobb európai autópark.
Az időtlenül szép vonalvezetésű sportkupé eddig kevesebb, mint ezer kilométert hagyott maga mögött.
Ebből a Mercedes génekkel rendelkező különlegességből alig néhány tucatnyi példány készült.
A remek állapotú négyszemélyes bálnával évente átlagosan alig több, mint 600 kilométert tettek meg.
A képzeletben a 90-es évek elejére visszarepítő szupersportkocsi végsebessége meghaladja a 340 km/h-t.
A British Racing Green színű sportkupé egyenesen a 90-es évek közepére tekeri vissza az idő kerekét.
Az igaz, hogy egy olyan állapotú példányt, mint amit meghirdettek, szinte lehetetlen találni.
Egy kényelmes nagy autó csalogató áron, könnyen lehet, hogy taxiként futotta le korábbi kilométereit.
Ez a gyakorlatilag szalonállapotú Trabi egyenesen a 90-es évek elejére tekeri vissza az idő kerekét.
Messze nem filléres tétel ez a patinás olasz sportkocsi, mely közel hét évtizeddel tekeri vissza az idő kerekét.
A legkomolyabb vezetési élményt nyújtó sportkocsik között jegyzett Z3 M ezen példányában kevesebb, mint 36 ezer kilométer van.
A több mint 50 esztendős versenyautót a Comói-tó partján kaptuk lencsevégre.
Az erősen limitált szériás Sián bőven kevesebb, mint 3 másodperc alatt pattan fel 0-ról 100-ra.
Nem is véletlen, hogy tizenhat év a magyar autópark átlagéletkora.